Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2009

Δύο σκέψεις, άσχετες μεταξύ τους...

Σήμερα πήγα στη δουλειά με το αυτοκίνητο αφού η Μ. δεν το χρειαζόταν...Το μεσημέρι ,γυρίζοντας σπίτι, άκουγα ραδιόφωνο όταν για πρώτη φορά πρόσεξα τον τελευταίο στίχο ενός τραγουδιού που μου αρέσει πολύ...

...Έλα… και νυστάζω, έλα σβύσε μου το φως...


Πραγματικά, δεν υπάρχει κάτι πιο τρυφερό από τον άνθρωπο που αποκοιμιέται και έχει κάποιον άλλον άνθρωπο να τον νοιαστεί, να τον σκεπάσει με μια κουβέρτα, να του φέρει νερό για να έχει δίπλα του αν διψάσει μέσα στην νύχτα και να του σβήσει το φως...

Όταν γύρισα σπίτι έκατσα στον καναπέ και χάζεψα λίγο το "Μεσημεριανό Express" όπου είδα την Εύη Βατίδου να θάβεται ζωντανή (στην κυριολεξία) κάτω από πανέρια με λουλούδια που της πέταξε ο συνεργάτης/αφεντικό/φίλος/μέλλοντας σύντροφος(?), κύριος Αζίζ, Σύριος έμπορος κοσμημάτων με έδρα την Θεσσαλονίκη... Δεν μπόρεσα να μην σκεφτώ ότι ο κύριος Αζίζ για να διασκεδάσει με μια φίλη (...) ένα βράδυ στα μπουζούκια, ξόδεψε τόσα λεφτά σε λουλούδια όσα βγάζω εγώ σε δύο με τρεις μήνες καθημερινής, οκτάωρης (minimum) εργασίας...

Επίσης δεν μπόρεσα να μην καταραστώ την τύχη μου που δεν έχω τέτοιους φίλους...

16 σχόλια:

  1. Αν και Σύριος, έχει ξεπεράσει σε κιτσαριό τους Έλληνες. Αν η εκτόξευση λουλουδιών μπορεί να έχει ένα νόημα ως πράξη αβρότητας, το θάψιμο της συνοδού και η εξαφάνισή της κάτω από ένα βουνό ψάθινων πανεριών δεν είναι παρά ένας τρόπος επίδειξης πλούτου με το πιο γελοίο αποτέλεσμα. Τουλάχιστον θα μπορούσε να την ραίνει όλο το βράδυ και να τη θάψει στα λουλούδια. Αισθητικώς θα ήταν μία στάλα ανώτερη η εικόνα από το κοφινοθάψιμο!

    Ρε κοίτα τι μ' απασχολεί και κάθομαι και σχολιάζω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου...

    Το κλου του ρεπορτάζ είναι ότι όταν πέρασε η ώρα και το γλέντι άναψε, τα λουλούδια δεν έρχονταν πλέον μέσα σε πανεράκια αλλά κατευθείαν σε σακούλες σκουπιδιών!!!

    Γροθιά στην αισθητική και το καλό γούστο αλλά και πρόκληση...

    Όχι γιατί δεν με παίρνει το πορτοφόλι μου να τα κάνω αλλά γιατί εδώ ο κόσμος καίγεται και κάποιοι πετούν γαρύφαλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος
    Σύρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Vaskos speaking:

    Δυο πράγματα θα συμβούν στην δύσβατη πορεία ενός άνδρα προς την συναισθηματική ωρίμανση,

    1 Θα φερθεί πούστικα σε μία τουλάχιστον γυναίκα

    2 Θα σκορπίσει αναίτια έναν τουλάχιστον μισθό, μια νύχτα με κάποιο τσόλι.

    Αυτά λογικά θα συμβούν κάπου μεταξύ 18-25. Αν δεν συμβεί, τότε θα ισχύσει ή δικής μου έμπνευσης παροιμία "Δείξε μου έναν άντρα που στα 20 δεν χάλασε όλο το χαρτζηλίκι για μια γκόμενα, να σου δείξω έναν άντρα που στα 40 θα πετάει λελούδια με σακούλες σκουπιδιών"

    Α, όσο για τις σακούλες, αγαπητέ χιονόμπαλα δυστυχώς χάνεις τον συμβολισμό. Στο σκυλάδικο το λουλούδι δεν προσφέρεται ως πράξη αβροφροσύνης αλλά ως ένδειξη "ζημιάς για την πάρτη σου, κούκλα μου". Ως εκ τούτου συνεπαγόμενον είναι ότι η σακούλα σκουπιδιών, όχι μόνο δεν εξευτελίζει τον κύριο αλλά τον εξυψώνει ως "μέγιστο ζημιάρη" στα μάτια της καλής του. Άρα μια χαρά (για τα δικά του μέτρα φυσικά)άρχοντας είναι ο τυπος, no prob,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Vaskos

    Λοιπόν δεν έχω κάνει ούτε το ένα ούτε το άλλο, σιχαίνομαι τα μπουζούκια (ΟΧΙ την λαική μουσική) και γενικά είαμι πιο "αγκαλίτσας", αν φτάσω στα 40 να κάνω ζημιές στα μπουζούκια θα έχουν έρθει τα ύστερα του κόσμου... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν είναι θέμα μπουζουκιών. Μπορεί πχ να χαλάσεις μισθούς 3 μηνών για μια βδομάδα ταξίδι με την κοπέλα και μετά να μην έχεις ούτε για τσιγάρα. Είναι γενικότερα η οικονομική θυσία που εκείνη την στιγμή σου φαίνεται απολύτως λογική αλλά χρόνια μετά, αναλογιζόμενος το παρελθόν λες "ρε πόσο μαλάκας ήμουν..."

    Προσπάθησε να θυμηθείς αν το έχεις κάνει αυτό. Αν όχι ΟΚ, θα σε δω στην Λαμπίρη σε 10 χρόνια :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όχι, δεν το έχω κάνει...κι έχω κόψει και το κάπνισμα...

    Στην Λαμπίρη λοιπόν... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χιονόμπαλα, να σε δω στη Λαμπίρη σε 10 χρόνια γιατί έκανες "ζημιές" για γκόμενα και τι στον κόσμο!!!!

    Για μένα ρε σεις δεν έχει κάνει κανένας "ζημιές", ούτε γέρος ούτε νιος. Μήπως να παρεξηγηθώ και να πάω να τους ζητήσω το λόγο;
    Με προβλημάτισε ο Vaskos....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν έχει κάνει σπάσιμο στα μπουζούκια ο άντρας σου στα μπουζούκια για σένα???

    Στην Λαμπίρη πότε βγήκε???

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κανένας λέμε!!!
    Και καλά ο σύζυξ, δεν είμαστε μαζί πριν τα 25 -για να μη μιλήσω για πολύυυυυ μετά :-)) έχει μια δικαιολογία (σύμφωνα πάντα με τον Vaskos). Εκείνα τα ρεμάλια πριν το σύζυγο, τι δικαιολογία έχουν;
    Κι όχι τίποτε άλλο, δεν βλέπω και Λαμπίρη για να ξέρω αν έγιναν θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τα ρεμάλια δεν ξέρω, για μένα σε 9 χρόνια θα ξέρεις παρακολουθώντας φανατικά Χριστίνα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "έχω κόψει και το κάπνισμα..."

    Τ'ορκίζομαι στην ζωή του Σισέ, την στιγμή που έγραφα την περισπούδαστη αναλυσή μου, ήξερα ότι η απάντηση θα ήταν κάπως έτσι... Thing Big ρε Χιονόμπαλα...

    @ Dame

    Το μόνο που πρέπει να σε στενοχωρεί είναι ότι δε γνώρισες το απειλούμενο είδος "μαλάκας/κορόιδο γουαναμπί αρσενικό αλλά δεν ξέρω τον τρόπο που γίνεται αυτό" σε πλήρη φάση οίστρου. Σε επίπεδο παρατήρησης είναι ομολογουμένως ενδιαφέρον το θέαμα, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι και μεγάλη κατάστροφή το ότι δεν το έζησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εντάξει, i 'll think big...

    Σε 9 χρόνια που θα "παίζω" πρώτο θέμα στην Λαμπίρη, θα' σαι μαζί μου, κερνάω, θα πω και στη δικιά μου να φέρει μια φίλη της... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χα! Το σχέδιο "Δημιουργώ στον άλλον επίπλαστες ανάγκες προκειμένου να επωφεληθώ από αυτές" αποδεικνεται αλάνθαστο!

    (προτιμώ τις ξανθιές και κοίτα μην εξαφανιστείς κανά τρίμηνο από το νετ, όπως έκαναν κάποιοι άλλοι περσι τέτοια εποχή για να μην πληρώσουν μπουζούκια!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπουχαχαχαχα!!!

    Πριν διαβάσω την παρένθεση αυτό ήμουν έτοιμος να σου θυμίσω, αλήθεια τι κάνης αυτή την πρωτοχρονιά?

    :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή